Kanko je tu...... Kanko Ta vidi a sleduje  
 
Nove loziska v hlave riadenia (to bola palka, ale bolo to nutne...)
Nova pneu vzadu Mitas E08 (obutie + vyvazenie) - ja som len dodal pneumatiku.
Novy olej v prednej vydle + gufera
Nove sviecky NGK 9 s dvomi elektrodami
Novy olej + filter
Nastavenie ventilov
Zosynchronizovanie karburatorov
nova brzdova kvapalina
Dokonca mi vypral a napustil olejom vzduchovy filter. (mas pratelny, nebudem ti predsa davat novy....  

 )
nastavenie zadnej tlmiacej jednotky a pruziny ( utlm a predpätie) - moto mam vysiu, neplava a je trosku tvrdsia ako bola - parada teraz
kontrola celej moto - premazanie klznych casti
                              - premazanie bovdenov
                              - ocistenie a namastenie retaze (mal som urobene strojcekom z louis.de, ale urobil to podla seba a retaz ako nova)
                              - vymena palivovej hadicky (preventivne)
                              - kontrola rozvodoveho retiazku a sponovaka
                              -  ja uz neviem, na moto ide vsetko ako na novej, vsetky packy, spinace, plynova rukovät, ziadne vole
Ta moto reaguje na plyn ako nikdy. Krasne taha od 3000 +/- 200 otacok. Ziadne vybracie, rezonovanie. Normalne som nevedel ist podla sluchu a pocitu. Druha moto. A hodne lepsia. Moj kolega na nej sedel a nastartoval ju v praci, kde som sa stavil. A povedal: Ty kokos, toto nepredavaj. (Jazdi 2 rocnu Ducati Monster. Bol nadseny s vyzoru a zvuku Freewinda)
Garaz mechanika: Zem bola taka cista a vsetko v garazi, ako by sa tam nikdy nic nerobilo. Poriadok v naradi, cista zem, ponky... NA stene niekolko orginal certifikatov o skoleniach Suzuki u nas aj v zahranici...  Klobuk, prilba, ci cokolvek dolu... Maximalna spokojnost....
Dostal som sa k nemu po znamosti. Mozem zistit, ci este berie zakaznikov.
 
			
			
									
						
							... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee