Tak proč KTM....
- Plukovník
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 299
- Registrován: pát 21. led 2011 22:04:23
- Bydliště: Řitka
Tak proč KTM....
Ahoj - zkusím to zkrátit
tak i když je konec roku a začátek velmi svižný, daří se mi chodit trochu do práce, trochu se věnovat rodině, a taky jsem konečně připravil daně pro účetní
No tak - snad trochu osvětlím co furt dělám s těma motorkama
Zaprvé- jezdím rád ofroad, ale ještě k tomu si rád udělám výlet někam daleko...takže už dlouho vybírám cestovní enduro, a zároveň mašinu co se neztratí v terénu..s Foxíkem máme partu skoro samý BMW 1200....když jsem pořídil 1150 - měla podvozek od WP a tak jsem do ní zainvetsoval a myslel si že mě tvrdší terén opustí a bude mě lákat jen lehčí terén a cestování...a terén na 1150 si užiju díky WP...chyba.. a taky jsem myslel že budu klukům stačit na dovolených, delších cestách atak....přeci jen rozdíl mezi 1150 a 1200 už není skoro znát
Každopádně jsem prací dost vytíženej...a musel jsem uznat že dovolené si vždy nějak vydupu,,,ale chyběli mi malé projíždky po lese, cestách atak...myšleno po práci, jízda z páce, chvilky o víkendu....kličkování po Praze i když pracovního charakteru...prostě fan faktor ....dále jsem právě na dovolené v Albánii zjistil co je to jezdit terén s 240 kg mašiny a dalšími cca 30 kg bagáže...stojí a stálo to za hovno...Fofík si to na 800 GS užíval...a já se na těžších pasážích trápil....
po návratu se mi dokonce rozjela porucha Karpálního tunelu..takže vše na prd
Tři měsíce jsem tedy zase zvažoval - na co chci motorku, co musí splnovat....kolik do ní chci investovat
Dlouho jsem se z toho nemohl vymanit...peníze....hrajou roli
Nejdřív jsem zvážil první favoritku- výměna 1150 za 800...zde je trochu doplatek pří modelu 2010 ....dostal bych se reálně s doplnky tak na 220 - 240 tis....bohužel to už jsem nechtěl, a ani neměl....už jsem nechtěl nic drahýho, řešit pojištění, bouchat v terénu s něčím tak drahým..jinak toužím po ní také - myslím že je to velmi odbrá kombinace - nízká spotřeba, vzhled, výška ,podvozek....
Fakt kuli penězům sem do ní nešel.....
Začal jsem se radit s spoustu motorkářema i servisákama- a hledal jsem - velkou životnost motoru, nejlépe dvouvál,terénní schopnosti, malé spotřeby, malé opotřebování drapáků ( 1150 sežrala drapák za 3,500 kč ..za 5 000 km no ale jelo to ) , vysokou motorku - mě vysoká fakt hodně vyhovuje na posez a ovládání, a nízká váha...
Takže - jediné yamaha super tenere 750 - radil Sinner a důkladně očesat na váze, pořádný přední vidle, jiná kapotáž, zadní 18 kolo ..apod
Honda - afrika 750 -radil můj mechanik -důkladně očesat na váze, pořádný přední vidle, jiná kapotáž.....
bál jsem se zase honit 230 a více kg kvůli mojí poruše karpálů
Honda transalp -důkladně očesat na váze, pořádný přední vidle, jiná kapotáž....ale už je to slabší
Tyto přestavby mám na fotkách , časem vložím...ale stejně se nakonec dostanete na přestavbu kolem 130 tis - 150 tis
a zůstává problém - slabý přední brzdný účinek, trochu oplejtačky na STK, ahlavně v cizích zemích
Déle jsem řešil - Yamaha - nový XT 660, a mojeho DAKARA...zde by to bylo o podvozku, jiný vidle, a nějakej kyt motoru..lepší výkon
Toto vše jsem řešil- úspora peněz mít zase v mašině cca 100 tis-téměř dokonalý podvozek jak KTM 950 Adventure S , snaha byla... ale nakonec jsem zjistil že co s takovou překopanou mašinou když nemůžu ven za čáru, do lesa by stačila kroska, a co s tím...natož povedená přestavba je stejnak kolem 150 tis...hodnota která byla pro mne stropem - zbylé peníze jsem vyčlenil pro rodinu na dovolenou
No radil jsem se i s QWERTEM - poměrně odborník na KTM....a celou dobu mi radil KTM 950 karburátory rok 2005- s cenou kolem 130 - 150 tis....samozřejmě že jsem ji měl ty 3 měsíce v hledáčku také- ale strach z pověstí.... jak se sere....mi nedal spát..rešil jsem to a zjistil díky Qwertovi pravdu a pomluvy o Ktm, připravil se na trocu dražší servis, a u modelu 950 na normálnější spotřebu 5 - 6 litrů na asfaltu, v terénu dle ruky , žere to gumy jak 1150 cca 5 tis km....ale dají se nasadit crosové , terén to zvládá super, výkonu 100 koní je dostatek na cestování i v terénu...spíše bude limit v jezdci
No a po vánocích jsem našel mojí Kátu..za rozumný peníz v Německu a ve zvýšené verzi S....a po dohedě s pánem jsem za rozumný příplatek 10 tis dostal - padáky, držáky kufrů, držík Navi, náhradní přední plasty - ty které se 100 % odrou pri pádu v lese....zadní plotnu , repasované sedlo, Akrapoviče ( výměnou jede líp a ušetříte na váze 6 kg) a také palivové čerpadlo KTM nové a část spojky nové....tyto díly taky na 100 % odejdou - měl je v zásobě..jelikož tyto díly nejsou pomluva ale pravda ....no připočtěme seviska KTM, zánovní KTM řetězovka- ta je fakt drahá, tlumiče po repasi, zánovní baterie, a dokumenty o provedených servisech, doložení km - 38 tis najeto...manuály, faktury klíče...a dle stavu - ježděno hlavně na silnici ...no já jsem samo rád že jí nehuntoval v terénu jako budu já a bylo rozhoduto
no jsem rád....stihl jsem projíždku v Německu a u nás..dohromady kolem 120 km....jede to úžasně, super zátah, proti 990 necuká, dá se dávkovat ..plyn reaguje kujva svižně..stačí otočit 3 mm..a cejtíte koně pod sebou což bylo u 990 o držku, dá se ochotně točit ale i se dá jet jak beránek, ale zas okamžitě vyrazit- fakt 100 koní je znát...na silnici dávám za jedna
terén.....trochu mi sere váha i po odtučnovací Akrap. kůře...kolem 210 kg....no ale pro mne je to snesitelný...a dovču- musím se krotit v balení ..jinak úžasný..pro moje potřeby...podvozek super...prostě si užíváte..a netrápíte se....lítáte si po nerovnostech třeba 80 km..a ani to necejtíte.....stačí vrknout a driftíček jak svině, .......bomba....holt je to supr mašina...a daní za svezení je servis...nu což....
Každopádně mě nakoplo - i Qwert si jí tak koupil - žiju jenom jednou, koupím si pořádnou mašinu at furt nelituji, a nekupuji mašiny...po dvou letech...já jsem lepší
Takže se těším na společné km....a jsem přesvědčen ...že neprodám a nechám si jí do rozumného stavu km...přeci jen i Kačenka se bude špatně prodávat a sevisovat se 150 tis km.....
No tak ahoj, stručný to nebylo, ale neřek jsm vše....takže na srazu to doladím
Mějte se fajn...jdu k rodině
tak i když je konec roku a začátek velmi svižný, daří se mi chodit trochu do práce, trochu se věnovat rodině, a taky jsem konečně připravil daně pro účetní
No tak - snad trochu osvětlím co furt dělám s těma motorkama
Zaprvé- jezdím rád ofroad, ale ještě k tomu si rád udělám výlet někam daleko...takže už dlouho vybírám cestovní enduro, a zároveň mašinu co se neztratí v terénu..s Foxíkem máme partu skoro samý BMW 1200....když jsem pořídil 1150 - měla podvozek od WP a tak jsem do ní zainvetsoval a myslel si že mě tvrdší terén opustí a bude mě lákat jen lehčí terén a cestování...a terén na 1150 si užiju díky WP...chyba.. a taky jsem myslel že budu klukům stačit na dovolených, delších cestách atak....přeci jen rozdíl mezi 1150 a 1200 už není skoro znát
Každopádně jsem prací dost vytíženej...a musel jsem uznat že dovolené si vždy nějak vydupu,,,ale chyběli mi malé projíždky po lese, cestách atak...myšleno po práci, jízda z páce, chvilky o víkendu....kličkování po Praze i když pracovního charakteru...prostě fan faktor ....dále jsem právě na dovolené v Albánii zjistil co je to jezdit terén s 240 kg mašiny a dalšími cca 30 kg bagáže...stojí a stálo to za hovno...Fofík si to na 800 GS užíval...a já se na těžších pasážích trápil....
po návratu se mi dokonce rozjela porucha Karpálního tunelu..takže vše na prd
Tři měsíce jsem tedy zase zvažoval - na co chci motorku, co musí splnovat....kolik do ní chci investovat
Dlouho jsem se z toho nemohl vymanit...peníze....hrajou roli
Nejdřív jsem zvážil první favoritku- výměna 1150 za 800...zde je trochu doplatek pří modelu 2010 ....dostal bych se reálně s doplnky tak na 220 - 240 tis....bohužel to už jsem nechtěl, a ani neměl....už jsem nechtěl nic drahýho, řešit pojištění, bouchat v terénu s něčím tak drahým..jinak toužím po ní také - myslím že je to velmi odbrá kombinace - nízká spotřeba, vzhled, výška ,podvozek....
Fakt kuli penězům sem do ní nešel.....
Začal jsem se radit s spoustu motorkářema i servisákama- a hledal jsem - velkou životnost motoru, nejlépe dvouvál,terénní schopnosti, malé spotřeby, malé opotřebování drapáků ( 1150 sežrala drapák za 3,500 kč ..za 5 000 km no ale jelo to ) , vysokou motorku - mě vysoká fakt hodně vyhovuje na posez a ovládání, a nízká váha...
Takže - jediné yamaha super tenere 750 - radil Sinner a důkladně očesat na váze, pořádný přední vidle, jiná kapotáž, zadní 18 kolo ..apod
Honda - afrika 750 -radil můj mechanik -důkladně očesat na váze, pořádný přední vidle, jiná kapotáž.....
bál jsem se zase honit 230 a více kg kvůli mojí poruše karpálů
Honda transalp -důkladně očesat na váze, pořádný přední vidle, jiná kapotáž....ale už je to slabší
Tyto přestavby mám na fotkách , časem vložím...ale stejně se nakonec dostanete na přestavbu kolem 130 tis - 150 tis
a zůstává problém - slabý přední brzdný účinek, trochu oplejtačky na STK, ahlavně v cizích zemích
Déle jsem řešil - Yamaha - nový XT 660, a mojeho DAKARA...zde by to bylo o podvozku, jiný vidle, a nějakej kyt motoru..lepší výkon
Toto vše jsem řešil- úspora peněz mít zase v mašině cca 100 tis-téměř dokonalý podvozek jak KTM 950 Adventure S , snaha byla... ale nakonec jsem zjistil že co s takovou překopanou mašinou když nemůžu ven za čáru, do lesa by stačila kroska, a co s tím...natož povedená přestavba je stejnak kolem 150 tis...hodnota která byla pro mne stropem - zbylé peníze jsem vyčlenil pro rodinu na dovolenou
No radil jsem se i s QWERTEM - poměrně odborník na KTM....a celou dobu mi radil KTM 950 karburátory rok 2005- s cenou kolem 130 - 150 tis....samozřejmě že jsem ji měl ty 3 měsíce v hledáčku také- ale strach z pověstí.... jak se sere....mi nedal spát..rešil jsem to a zjistil díky Qwertovi pravdu a pomluvy o Ktm, připravil se na trocu dražší servis, a u modelu 950 na normálnější spotřebu 5 - 6 litrů na asfaltu, v terénu dle ruky , žere to gumy jak 1150 cca 5 tis km....ale dají se nasadit crosové , terén to zvládá super, výkonu 100 koní je dostatek na cestování i v terénu...spíše bude limit v jezdci
No a po vánocích jsem našel mojí Kátu..za rozumný peníz v Německu a ve zvýšené verzi S....a po dohedě s pánem jsem za rozumný příplatek 10 tis dostal - padáky, držáky kufrů, držík Navi, náhradní přední plasty - ty které se 100 % odrou pri pádu v lese....zadní plotnu , repasované sedlo, Akrapoviče ( výměnou jede líp a ušetříte na váze 6 kg) a také palivové čerpadlo KTM nové a část spojky nové....tyto díly taky na 100 % odejdou - měl je v zásobě..jelikož tyto díly nejsou pomluva ale pravda ....no připočtěme seviska KTM, zánovní KTM řetězovka- ta je fakt drahá, tlumiče po repasi, zánovní baterie, a dokumenty o provedených servisech, doložení km - 38 tis najeto...manuály, faktury klíče...a dle stavu - ježděno hlavně na silnici ...no já jsem samo rád že jí nehuntoval v terénu jako budu já a bylo rozhoduto
no jsem rád....stihl jsem projíždku v Německu a u nás..dohromady kolem 120 km....jede to úžasně, super zátah, proti 990 necuká, dá se dávkovat ..plyn reaguje kujva svižně..stačí otočit 3 mm..a cejtíte koně pod sebou což bylo u 990 o držku, dá se ochotně točit ale i se dá jet jak beránek, ale zas okamžitě vyrazit- fakt 100 koní je znát...na silnici dávám za jedna
terén.....trochu mi sere váha i po odtučnovací Akrap. kůře...kolem 210 kg....no ale pro mne je to snesitelný...a dovču- musím se krotit v balení ..jinak úžasný..pro moje potřeby...podvozek super...prostě si užíváte..a netrápíte se....lítáte si po nerovnostech třeba 80 km..a ani to necejtíte.....stačí vrknout a driftíček jak svině, .......bomba....holt je to supr mašina...a daní za svezení je servis...nu což....
Každopádně mě nakoplo - i Qwert si jí tak koupil - žiju jenom jednou, koupím si pořádnou mašinu at furt nelituji, a nekupuji mašiny...po dvou letech...já jsem lepší
Takže se těším na společné km....a jsem přesvědčen ...že neprodám a nechám si jí do rozumného stavu km...přeci jen i Kačenka se bude špatně prodávat a sevisovat se 150 tis km.....
No tak ahoj, stručný to nebylo, ale neřek jsm vše....takže na srazu to doladím
Mějte se fajn...jdu k rodině
Když ji miluješ není co řešit
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
- Radek
- Big motorkář
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon 26. dub 2010 18:16:23
- Bydliště: Široký brod okres Jeseník
Re: Tak proč KTM....
By jsi s tvou stručností mohl dělat redakční testy . Gratulace...
- LiborZ
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 571
- Registrován: úte 29. čer 2010 21:36:04
- Bydliště: Prušánky
Re: Tak proč KTM....
Plukovníku, střídáš motorky jako ponožky Tam ať je tato už ta pravá, která Ti bude dělat dlouho radost.
¨
Dotaz z jiného soudku. V kterém termínu jste loni absolvovali Albánii a kudy jste se vraceli domů?
Začátkem září jsem se zdravil na slovenském úseku dálnice Brno - Bratislava s podobnou partičkou cestovatelů v protisměru (2x BMW z toho jedna 800vka + Freewind). Nebyli jste náhodou Vy?
¨
Dotaz z jiného soudku. V kterém termínu jste loni absolvovali Albánii a kudy jste se vraceli domů?
Začátkem září jsem se zdravil na slovenském úseku dálnice Brno - Bratislava s podobnou partičkou cestovatelů v protisměru (2x BMW z toho jedna 800vka + Freewind). Nebyli jste náhodou Vy?
- Plukovník
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 299
- Registrován: pát 21. led 2011 22:04:23
- Bydliště: Řitka
Re: Tak proč KTM....
Ano já furt říkal že jsme potkali Freewa ....tak jsme se potkali , byla to už zpáteční cesta..LiborZ píše:Plukovníku, střídáš motorky jako ponožky Tam ať je tato už ta pravá, která Ti bude dělat dlouho radost.
¨
Dotaz z jiného soudku. V kterém termínu jste loni absolvovali Albánii a kudy jste se vraceli domů?
Začátkem září jsem se zdravil na slovenském úseku dálnice Brno - Bratislava s podobnou partičkou cestovatelů v protisměru (2x BMW z toho jedna 800vka + Freewind). Nebyli jste náhodou Vy?
Jinak se těším že se mnou Kačenka vydrží opravdu déle než to bylo doposud
Když ji miluješ není co řešit
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
- Plukovník
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 299
- Registrován: pát 21. led 2011 22:04:23
- Bydliště: Řitka
Re: Tak proč KTM....
Ano...chystám se na redakční test - BMW F 650 GS Dakar ,Radek píše:By jsi s tvou stručností mohl dělat redakční testy . Gratulace...
a také BMW R 1150 GS Adventure....projel jsem i zkoušením pro svůj definitivní stroj - KTM 990 R ....Transalp 600 a 650...hodně jsem i zkoušel XT 660...tak se podělím o své pocity.....ale časem,neb nedokáži býti stručným a budu to psát zase hodinu
Když ji miluješ není co řešit
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
-
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 250
- Registrován: pon 02. pro 2013 14:37:07
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak proč KTM....
Šlo by to napsat i na 2 radky KTM je proste jina liga -vybral sis dobre prestavovat stary lemry samozrejme nema smysl - mne omezuje vyska pri 174cm si na to bez stafli nestoupnu proto 800ka ale ktm je jeste o tridu vys
- LiborZ
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 571
- Registrován: úte 29. čer 2010 21:36:04
- Bydliště: Prušánky
Re: Tak proč KTM....
"Začátkem září jsem se zdravil na slovenském úseku dálnice Brno - Bratislava s podobnou partičkou cestovatelů v protisměru (2x BMW z toho jedna 800vka + Freewind). Nebyli jste náhodou Vy?[/quote]
Ano já furt říkal že jsme potkali Freewa ....tak jsme se potkali , byla to už zpáteční cesta.."
Já jsem vás odhadl hned, taková sestava se na silnici nepotká každý den
Stejně to byla hrozná náhoda. Poprvé jsem jel do Bratislavy po dálnici Potřeboval jsem rychle stihnout jedno setkání, na kterém jsem se domluvil telefonem asi půl hodiny před tím, než jsme se míjeli. Vědět to předem, tak jste se mohli u nás stavit na kafe. Třeba by vám tehdy bodlo...
Ano já furt říkal že jsme potkali Freewa ....tak jsme se potkali , byla to už zpáteční cesta.."
Já jsem vás odhadl hned, taková sestava se na silnici nepotká každý den
Stejně to byla hrozná náhoda. Poprvé jsem jel do Bratislavy po dálnici Potřeboval jsem rychle stihnout jedno setkání, na kterém jsem se domluvil telefonem asi půl hodiny před tím, než jsme se míjeli. Vědět to předem, tak jste se mohli u nás stavit na kafe. Třeba by vám tehdy bodlo...
- Plukovník
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 299
- Registrován: pát 21. led 2011 22:04:23
- Bydliště: Řitka
Re: Tak proč KTM....
Vědět to předem, tak jste se mohli u nás stavit na kafe. Třeba by vám tehdy bodlo...[/quote]
No vidíš....zrovna jsme měli za sebou 3 dny jízdy po dálnicích...a na konec dovči je už člověk utahanej....a tak se nám už nechtělo zhltnout další dávku kolem 700 km....natož chudák Jahodák...ten to má pak ještě dál...a ono já a foxík jsme na dálnici valily a nic necejtily....nám to jede i 150 a nic se nevlní..apod.....a tak jsme zmýšleli zda to ten den dotáhnout a nebo přespat u Brna...a pak další den valit domu.....mohlo se to vyřešit
No vidíš....zrovna jsme měli za sebou 3 dny jízdy po dálnicích...a na konec dovči je už člověk utahanej....a tak se nám už nechtělo zhltnout další dávku kolem 700 km....natož chudák Jahodák...ten to má pak ještě dál...a ono já a foxík jsme na dálnici valily a nic necejtily....nám to jede i 150 a nic se nevlní..apod.....a tak jsme zmýšleli zda to ten den dotáhnout a nebo přespat u Brna...a pak další den valit domu.....mohlo se to vyřešit
Když ji miluješ není co řešit
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
- Plukovník
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 299
- Registrován: pát 21. led 2011 22:04:23
- Bydliště: Řitka
Re: Tak proč KTM....
No já mám právě opačný problém ...mám cca 195 cm...a kolem 110 kg...a dlouhý nohyMilanek píše:Šlo by to napsat i na 2 radky KTM je proste jina liga -vybral sis dobre prestavovat stary lemry samozrejme nema smysl - mne omezuje vyska pri 174cm si na to bez stafli nestoupnu proto 800ka ale ktm je jeste o tridu vys
takže se mi moc líbí cokoliv vysokýho...a terénně..hubenýho....
dakara jsem mojí váhou zased na tlumičích a sedlo 890 mm bylo rázem níž
Kačenka si sedne tak o 3 čísla, pouze a zvýšená S verze má sedlo 895 mm, a zdvihy 245mm..takže vysoká holka
800 GS je ale taky dost vysoký....
Když ji miluješ není co řešit
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
- Dave842
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned 01. led 2012 19:26:29
- Bydliště: Olomouc
Re: Tak proč KTM....
Tak to jsi mi dal dobrý tipy na další motku...mám podobný problém..cca 198 cm
D@VE
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: Tak proč KTM....
jj, s 950 jsi asi rozhodně neudělal chybu.
Kdybych měnil moji ST, tak jedině za tuto moto.
Znám i lidi, co prodali 990 Adv a šli proti proudu na 950 Adv...třeba
tady Pardál má vymazlenou 950 Adv. http://www.cenduro.cz/forum/viewthread. ... start=1400
Ale já ani nemůžu vyměnit moto, protože QWERT mi pravil, prodáš tu tvoji ST a já Ti nakopu prdel
...důkaz zde: http://www.cenduro.cz/forum/viewthread. ... start=1160 .....
Milanek, nevím, kolik máš najeto na starých lemrách, ale ST / Afriku podceňujete. Sice je to mrdka těžká, ale na drapácích, což je pro
mě C-02/C-21 guma, se na ní dá zajezdit hooodně muziky. Co já jsem na ní dokázal zajet, se komukoli nezdá........
třeba jako tady kluci na Intercontinental rally v africe na Supertenerkách http://www.supertenere.cz/forum/viewtop ... 7&start=30
Nebo kluci co projeli na Supertenerkach centrální asii, můžu doložit, pokud chceš......
Tyhle babči pokud dostanou sevis budo jezdit, až Kačeny a BMW budou hnípat na krchově....
gratulace k dobrému výběru,
Maty
Kdybych měnil moji ST, tak jedině za tuto moto.
Znám i lidi, co prodali 990 Adv a šli proti proudu na 950 Adv...třeba
tady Pardál má vymazlenou 950 Adv. http://www.cenduro.cz/forum/viewthread. ... start=1400
Ale já ani nemůžu vyměnit moto, protože QWERT mi pravil, prodáš tu tvoji ST a já Ti nakopu prdel
...důkaz zde: http://www.cenduro.cz/forum/viewthread. ... start=1160 .....
Milanek, nevím, kolik máš najeto na starých lemrách, ale ST / Afriku podceňujete. Sice je to mrdka těžká, ale na drapácích, což je pro
mě C-02/C-21 guma, se na ní dá zajezdit hooodně muziky. Co já jsem na ní dokázal zajet, se komukoli nezdá........
třeba jako tady kluci na Intercontinental rally v africe na Supertenerkách http://www.supertenere.cz/forum/viewtop ... 7&start=30
Nebo kluci co projeli na Supertenerkach centrální asii, můžu doložit, pokud chceš......
Tyhle babči pokud dostanou sevis budo jezdit, až Kačeny a BMW budou hnípat na krchově....
gratulace k dobrému výběru,
Maty
- Zeusik
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 556
- Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
- Bydliště: stredočeky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak proč KTM....
dalo se čekat že to dlouho nevydržíš gratulaceeee
- J-Fox
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 460
- Registrován: stř 01. říj 2008 21:47:26
- Bydliště: Votice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak proč KTM....
Stejně by mě zajímalo kdy mě konečně poslechneš a koupíš 800GS.
Ale třeba se tentokrát pletu . . .
Ale třeba se tentokrát pletu . . .
Kdo druhému jámu jámu... až se ucho utrhne.
-
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 250
- Registrován: pon 02. pro 2013 14:37:07
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak proč KTM....
hele ja vubec nemam nic proti tem starym moto to jsem byl spatne pochopen - ale nema smysl je prestavovat ! proste se maji pojezdit tak jak jsou , koupit si afriku s tim ze se zvedne a o 20 kilo odlechci je proste nesmysl , kdyz tak koupit afriku a nechat tak jak je - nehlede na to ze zachovaly kousky je cimdal tezsi sehnatmartinbrejcha píše:jj, s 950 jsi asi rozhodně neudělal chybu.
Kdybych měnil moji ST, tak jedině za tuto moto.
Znám i lidi, co prodali 990 Adv a šli proti proudu na 950 Adv...třeba
tady Pardál má vymazlenou 950 Adv. http://www.cenduro.cz/forum/viewthread. ... start=1400
Ale já ani nemůžu vyměnit moto, protože QWERT mi pravil, prodáš tu tvoji ST a já Ti nakopu prdel
...důkaz zde: http://www.cenduro.cz/forum/viewthread. ... start=1160 .....
Milanek, nevím, kolik máš najeto na starých lemrách, ale ST / Afriku podceňujete. Sice je to mrdka těžká, ale na drapácích, což je pro
mě C-02/C-21 guma, se na ní dá zajezdit hooodně muziky. Co já jsem na ní dokázal zajet, se komukoli nezdá........
třeba jako tady kluci na Intercontinental rally v africe na Supertenerkách http://www.supertenere.cz/forum/viewtop ... 7&start=30
Nebo kluci co projeli na Supertenerkach centrální asii, můžu doložit, pokud chceš......
Tyhle babči pokud dostanou sevis budo jezdit, až Kačeny a BMW budou hnípat na krchově....
gratulace k dobrému výběru,
Maty
Re: Tak proč KTM....
Píšu za Plukovníka na jeho vlastní žádost a doslova cituji. jo a taky koukněte do prvního příspěvku jakji upravuje, má ji chudinku rozebranou na dvorku. viewtopic.php?f=36&t=768&p=15678#p15356
"Ahoj, tak takovou krásu jesm si nechal udělat, poctivá práce, kvalitní a silný 4 mm matroš- by měl zajistit dostatečnou ochranu motoru ))))"
"Ahoj, tak takovou krásu jesm si nechal udělat, poctivá práce, kvalitní a silný 4 mm matroš- by měl zajistit dostatečnou ochranu motoru ))))"
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: Tak proč KTM....
A můj koment, to vypadá fakt LUXUSNĚ , moc se mi to líbí. pěkná práce.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- Plukovník
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 299
- Registrován: pát 21. led 2011 22:04:23
- Bydliště: Řitka
Re: Tak proč KTM....
Ty voe ..to co já po skoro hodině vztekání vzdal....a zjistil jsem že se nekamarádím se zmenšováním fotek...Míra zfouknul na jedničku...je to pěkně vložený Moc ti děkuji Míro....
jo a ten kryt je fakt boží
ještě že stál půlku co chtěj v Touratechu a je poctivej
tak ahoj A ještě jednou díky Mírovi za fotky ( snad to nedělal hodinu jako já marně )
jo a ten kryt je fakt boží
ještě že stál půlku co chtěj v Touratechu a je poctivej
tak ahoj A ještě jednou díky Mírovi za fotky ( snad to nedělal hodinu jako já marně )
Když ji miluješ není co řešit
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
-
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 569
- Registrován: pon 17. led 2011 23:02:12
- Bydliště: Janov nad Nisou
Re: Tak proč KTM....
TWL tak já tady půl roku nebyl a neviděl vás a takový změny . Tak už se těším až vás potkám
FREEWIND Móóóóóóc líbit ale já už nemít