Chod motoru po malé odstávce
Chod motoru po malé odstávce
Čau bando, už delší dobu pozoruji že když někde zastavím např na kafe nebo oběd 15-30 minut, tak po nastartovani mám nízký volnoběh cca 1200-1300 otáček, trochu neklidný chod. Jakoby motor ochládl. Po pár minutách jízdy je volnoběch zas ok 1500 a normalní chod motoru. Např včera zastávka půl hodinky a musím odjíždět s malinko vytáhlým sytičem, po ujetí cca kilometru zavřu sytič a volnoběh ok...máte to taky tak??? Svíčky vyměněny, i vzduch filtr vyčištěn. Volnoběžné trysky nyní na 3,5 cca...svíčky spíše černé, výfuk laděný. Díky za rady a názory
			
			
									
						
										
						- Dave842
 - Dustojník hvězdné pěchoty
 - Příspěvky: 471
 - Registrován: ned 01. led 2012 19:26:29
 - Bydliště: Olomouc
 
Re: Chod motoru po malé odstávce
Ano, je to normální. Motor zchládne a volnoběh se pak sníží, dokuď se opět neohřeje na provozní teplotu 
			
			
									
						
							D@VE
			
						Re: Chod motoru po malé odstávce
To chápu, ale že by ochládl o tolik za 15minut třeba? Ale je to vzducháč no...vodník má asi větší tepelnou setrvačnost...tak to asi nemá cenu přidávat na volnoběžných jehlách. Děkuju
			
			
									
						
										
						- Dave842
 - Dustojník hvězdné pěchoty
 - Příspěvky: 471
 - Registrován: ned 01. led 2012 19:26:29
 - Bydliště: Olomouc
 
Re: Chod motoru po malé odstávce
Nee, vůbec bych to neřešil 
 
Já akorát, pokud se už neudrží volnoběh a chcípne, tak na moment vytáhnu sitič, aby se ohřála trochu hlava a pak už se volnoběh udrží.
			
			
									
						
							Já akorát, pokud se už neudrží volnoběh a chcípne, tak na moment vytáhnu sitič, aby se ohřála trochu hlava a pak už se volnoběh udrží.
D@VE
			
						- yuri13
 - Dustojník hvězdné pěchoty
 - Příspěvky: 495
 - Registrován: pon 31. říj 2011 0:40:21
 - Bydliště: Býchory
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Chod motoru po malé odstávce
Jak říkají kluci, je to normální.. 
 Když ti motor vychladne, si vlastně zase na začátku.. A nemysli si, ony to dělají i stříkačky.. 
 Třeba Yamaha XT660R ti bude studená i sem tam chcípat a tam si sytič nevytáhneš.. Vzducháče BMW GS až po 1150tky mají kvůli tomu jakoby "ruční plyn", kterým si pomůžeš při studeném startu a pak s ním máš jakoby maličko přidáno, aby studený motor neklepal na nízkém volnoběhu, protože jenom vstřiky to nedoženou dokud se nepootevřou klapky.. 