

Ten sponovak jsem delal jednomu typkovi u mne doma.Mel celej moitor zablitej olejem.To stary tesneni jsem proste ulamovakem odriznul a dal spesl silikon co pouziva Skodovka na motory.A....Zeusik píše:Tak po vikendovem vyletu Praha Ostrava a zpět kdy mi jen tak lechce prosakoval olej mě už teče jak svině.čeka mě vyměnit těsněni šponovaku rozvodu pokud jsem to dobře odhalil tak držte palce bude to poprve![]()
DEEP píše:Ten sponovak jsem delal jednomu typkovi u mne doma.Mel celej moitor zablitej olejem.To stary tesneni jsem proste ulamovakem odriznul a dal spesl silikon co pouziva Skodovka na motory.A....Zeusik píše:Tak po vikendovem vyletu Praha Ostrava a zpět kdy mi jen tak lechce prosakoval olej mě už teče jak svině.čeka mě vyměnit těsněni šponovaku rozvodu pokud jsem to dobře odhalil tak držte palce bude to poprve![]()
Pohoda ani kapka.
Rimmerak píše:Mě to tady na tom místě teklo taky. Z ničeho nic to začalo, měl sem uplně zaolejovanou botu a nohavici a uchcalo asi půl litru během chvíle.
Trošku na k*kot se to mění, protože je tam málo místa na jakýkoliv nářadí. Já odmontoval výfukovej svod a padáky a pak to jakžtakž jde ale je to opruz povolit. Když povolíš ty dva imbusáčky co šponovák drží, tak šponovák vytáhneš a vyjede z něj ta šponovací tyčka.
Já tam nedával papírový těsnění ale použil jsem těsnící silikonovej tmel na motory (takovej oranžovej). Když tam budeš šponovák vracet, musíš na jeho konci vyšroubovat šroubek a šáhnout do něj šroubovákem a šponovací tyčku, která je na šroubu s vysokým stoupáním a pružině, povytáhnout otáčením a držet jí dokud šponovák nenasadíš kde byl, jinak ti zase vyjede a nepůjde to nasadit. Pak ho utáhnout (v případě silikonu né až na krev, ale nechat nejdřív tmel zvulkanizovat a dotáhnout úplně až druhý den). Od opravy najeto 4000km a ani kapička.
Pak vrátit svod výfuku a mít s tím pevný nervy. Já byl z toho ježka v kleci na prášky.
Tohle je parádní odkaz. Dávám 1*DEEP píše:neco od SUZUKI
http://gsxr.wz.cz/sacs.htm
Hel je to fakt bolák, já mám nově přetěsněno včetně nového těsnění a po nájezdu cca 2000km to začalo zase sáknout. Je fakt že sem jí chudinku štval v Rakousku po horách a potom po dálnici domů.Rimmerak píše:Víko hlavy neteče. To mám přetěsněný. Teče to 100% kolem toho šroubu. Sledoval jsem to. Rychlost na to vliv nemá, po 50km začně být olej kolem šroubu, po 150 už stéká a po 300 už je až u výfuku a peče se tam a smrdí.
Podle toho jakou máš wapku, máme v práci macka kterej ti klidně sundá i lak, ten to očistí.komcas píše:Jako je pravda, že je to kolem toho šroubu pořád zaolejovaný a to i po vystříkání wapkou![]()
Těším se na rezult
Rimmeraku, beru je a smáznu Ti ty dvě dlužné pivaRimmerak píše:Mimochodem, kdyby někdo plánoval výměnu těch podložek, tak jsem si nechal vyrobit 4. Takže dvě můžu prvnímu zájemci poslat.